Klantenservice 020 3113646

Overige informatie Veelgestelde vragen

Overige informatie



Veelgestelde vragen

Kan ik als particulier kopen bij Weijntjes?

U kunt als particulier al uw raambeslag en deurbeslag bij Weijntjes kopen. U winkelt rustig in de shop en plaatst de gekozen artikelen in uw winkelwagentje en kiest vervolgens voor afrekenen om de bestelprocedure af te ronden.

Kan ik mijn bestelling ook naar het buitenland laten verzenden?

U kunt al uw raambeslag en deurbeslag, met uitzondering van levensbomen, in het buitenland laten bezorgen. De levertijd van de bestelling is afhankelijk van het artikel met de langste levertijd. Dit omdat alle artikelen indien mogelijk, in één keer worden verzonden. Voor het buitenland moet u tevens rekenen op een langere levertijd dan voor een bestelling binnen Nederland. Deze levertijd is afhankelijk van het land waar de bestelling naar wordt verzonden. Tevens dient er op het aangegeven afleveradres iemand aanwezig te zijn bij aflevering van de bestelling.

Kan ik veilig bestellen bij Weijntjes?

Weijntjes zorgt ervoor dat uw gegevens veilig worden opgeslagen door het gebruik van Secure Socket Layers (SSL), een geavanceerd beveiligingssysteem voor internet, om uw gegevens te beschermen. Om de veiligheid van het bestelproces te garanderen, worden alle gegevens - inclusief naam, adres en creditcard - gecodeerd verwerkt op een Secure Server. Zodoende zijn alle creditcard- en adresgegevens beveiligd in het bestelsysteem van Weijntjes.

Voor uw eigen veiligheid wordt de internetverbinding automatisch verbroken, wanneer de webshop gedurende 15 minuten openstaat, terwijl u er geen gebruik van maakt. Als u tijdens het winkelen artikelen heeft geactiveerd, dan zitten de eventueel gekozen artikelen (nadat u opnieuw de webshop bezoekt) nog steeds in uw winkelwagentje, dit gedurende een periode van veertien dagen.

Waar vind ik de maatvoering van een artikel?

In veel gevallen zijn maatvoeringen opgenomen in onze artikelomschrijvingen. Tevens bestaat de mogelijkheid dat er op de artikeldetailpagina van een artikel aanvullende informatie is opgenomen. Deze aanvullende informatie kan bestaan uit het weergeven van maatvoeringen in een technisch document.

In geval u twijfel heeft over de juiste maatvoering kunt u contact opnemen met onze klantenservice. We helpen u graag verder.


Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Alle mogelijkheden vindt u onder "betalen"

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Verreweg de meeste artikelen worden uit voorraad geleverd. Dit betekent dat na ontvangst van uw betaling de artikelen binnen twee werkdagen verzonden worden. Wilt u meer weten over verzenden, bezorgen en afhalen? Alle informatie is hier te vinden.