- Sinds 1884
- Deskundig advies
- Gratis levering vanaf € 75,-
-
Klantbeoordeling van
Bestellen en Betalen
Voordat je gaat bestellen: Hoe vind ik het juiste artikel?
- Weet je precies wat je wilt bestellen?
Maak dan gebruik van de zoekbox bovenaan de pagina. Om je sneller van dienst te zijn, wordt je zoekterm tijdens het invoeren automatisch aangevuld met omschrijvingen en categorieën die van toepassing kunnen zijn. Je kunt ook direct een Weijntjes-artikelcode invoeren, mits deze code uit 3 cijfers of meer bestaat. - Bent je je nog aan het oriënteren?
Maak dan gebruik van de horizontale navigatie. Deze vindt je bovenaan elke pagina. Het complete assortiment is ingedeeld in acht hoofdgroepen. Hier vind je uitgebreide informatie die jou de weg wijst naar de juiste keuze. - Kan je toch iets niet vinden?
Onze klantenservice staat je graag te woord, maak gebruik van onze chat mogelijkheid op we webshop.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op 020-3113646. Je kunt ook mailen naar info@weijntjes.nl.


Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
Bij elk artikel staat vermeld of het op voorraad is in ons distributiecentrum. De levertijd bedraagt dan maximaal 3 - 6 werkdagen. Indien een artikel niet op voorraad is, kan je dit wel gewoon bestellen. Wij zullen je vervolgens informeren over de te verwachten levertijd.
Hoe werkt de winkelwagen?
Om een artikel te bestellen, klik je op de bestelknop. In de winkelwagen rechts bovenaan verschijnt nu het aantal producten dat je hebt geselecteerd en de totaalprijs exclusief BTW en verzendkosten. Wanneer je hierop klikt kan je zien wat je tot dusver geselecteerd hebt en eventuele wijzigingen aanbrengen.


Hoe plaats ik mijn bestelling?
Als je alle gewenste artikelen in de winkelwagen hebt geplaatst, klik je onderaan de pagina op BESTELLEN. Vervolgens verzoeken wij je om de gegevens in te voeren die wij nodig hebben om je bestelling af te leveren. Daarna rond je op een beveiligde betaalpagina je bestelling af.
Betalen via welk platform doe ik dit bij Weijntjes?

Als je vanuit de winkelwagen op de bestelknop klikt, wordt je doorgeleid naar de betaalpagina. Hier kan je afrekenen met iDeal of MasterCard. Voor Belgische klanten bieden wij tevens Bancontact/MrCash.
Zowel iDeal als Bancontact staan voor direct online afrekenen binnen uw vertrouwde internetbetaalomgeving bij jouw eigen bank. Eenvoudig, snel en veilig. Zonder extra betaalkosten.
Bij een creditcard betaling worden je betaalgegevens via de SSL methode versleuteld. Het kan zijn dat MasterCard om een verificatiecode vraagt. Dit is een extra beveiliging voor online creditcard betalingen. Je betaling wordt pas afgeschreven op het moment dat het artikel geleverd is. Ook hier worden geen extra betaalkosten in rekening gebracht.
Bankgegevens: NL92 ABNA 0411 889907 BIC: ABNANL2A



Standaard serviceprogramma van Weijntjes?
- Voorafgaand aan je aankoop:
Advies van een deskundige met uitgebreide vakkennis. Dit kan zowel telefonisch op 020-3113646 als via de mail op info@weijntjes.nl. Uiteraard ben je ook van harte welkom om inspiratie op te doen in één van onze winkels. Tevens behoort advies op locatie tot de mogelijkheden. - Na plaatsing van je online bestelling:
Zodra je bestelling bij ons binnen is, controleren wij of de door jou gekozen artikelen qua maatvoering goed op elkaar afgestemd zijn. Zo hopen we te voorkomen dat je artikelen geleverd krijgt die niet blijken te passen. Daarnaast controleren wij of alle artikelen op korte termijn geleverd kunnen worden. Indien dit niet het geval is, nemen wij eerst contact met je op om te overleggen. - Na bezorging van uw bestelling:
Ook na aankoop kan je blijven rekenen op Weijntjes. Wij staan je graag met raad en daad terzijde over de montage en het onderhoud van jouw Weijntjes artikelen.