- Sinds 1884
- Deskundig advies
- Gratis levering vanaf € 75,-
-
Klantbeoordeling van
Retourneren en Garantie
Heeft u bovenstaande velden volledig ingevuld maar wordt uw order niet getoond?
Dan zou het kunnen zijn dat u niet het juiste nummer gebruikt. Gebruik het webordernummer (beginnend met 48..) of het verkoopordernummer (V60..).
Indien uw order nog niet getoond wordt, neem dan rechtstreeks contact op met onze klantenservice:
Wij zijn op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur bereikbaar op 020-3113646.
U kunt ons ook mailen: info@weijntjes.nl.
Houd uw ordernummer bij de hand. Dit staat linksboven op uw pakbon vermeld.
Ik heb online een product besteld, maar ik twijfel over het product. Mag ik het uitpakken?
Je mag een product uitpakken en uittesten voor zover dat nodig is. Dit houdt in dat je bijvoorbeeld je bestelling mag controleren op compleetheid, het product mag inspecteren op de juiste kleur etc. Je mag het product echter niet in gebruik nemen.
Mag ik een artikel retourneren
Alle artikelen kunnen binnen 30 dagen na ontvangst aan ons worden geretourneerd, mits ongeschonden en in de originele verpakking. Deze 30 dagen gaan in op het moment dat je het artikel hebt ontvangen.
Hoe retourneer ik een artikel?
Maak altijd gebruik van bovenstaande (online) invulvelden. Vul je ordernummer, postcode en telefoonnummer in en je order wordt automatisch getoond. Je kunt vervolgens aangeven wat u wilt retourneren. Binnen 15 minuten ontvangt je dan van ons alle instructies inclusief een retournummer en verzendetiket.
Zorg ervoor dat je het artikel stevig verpakt om beschadiging tijdens transport te voorkomen. Geef je retourzending af bij PostNL en bewaar het verzendbewijs goed. Na ontvangst van je retourzending ontvangt je een bevestiging per e-mail en wordt het artikel binnen 14 dagen verrekend.
Heb je geen printer om het retournummer en verzendetiket te printen? Neem deze dan handmatig over. Zo raakt jouw retour niet kwijt en kunnen wij zorgdragen voor een juiste en snelle afhandeling.
Kan ik een artikel ruilen?
Ruilen is mogelijk door het ontvangen artikel te retourneren via het bovenstaande (online) invulvelden en een nieuwe bestelling te plaatsen in onze webshop. Om technische redenen is het niet mogelijk om een artikel bij één van onze winkels of afhaalpunten te retourneren.
Hoe krijg ik mijn geld terug?
Zodra je zending met retournummer door ons ontvangen is en akkoord is bevonden, wordt deze verwerkt in ons distributiecentrum. Vervolgens ontvang je na ons akkoord op het door jouw aangegeven rekeningnummer het aankoopbedrag, inclusief de eventueel bij bestelling gemaakte verzendkosten. Bij niet-akkoord wordt er altijd contact met je opgenomen.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Als je een product retourneert, komen de kosten van de verzending voor jouw rekening. Wij nemen deze kosten voor onze rekening indien wij het verkeerde product hebben geleverd of de fout op een andere manier aan ons te wijten is.
Wat is de garantietermijn?
Weijntjes levert kwaliteitsproducten. Veel artikelen worden ambachtelijk en soms met de hand gemaakt. De garantietermijn bedraagt één jaar. We geven deze garantie op fabricagefouten en vroegtijdige slijtage. Om hier zo helder mogelijk over te zijn, vind je hieronder de uitsluitingen waaronder garantie vervalt:
- verwering en/of normale slijtage
- onoordeelkundig en/of abnormaal gebruik
- onoordeelkundig en/of verkeerd gebruik schoonmaakmiddelen
- ondeskundige installatie, montage, wijziging, reparatie door derden
- kleine onvolkomenheden in de afwerking, die geen afbreuk doen aan de deugdelijkheid
- vormveranderingen in bouwkundige constructies, van niet op de juiste wijze uitgevoerde bouw-, herstel-, reinigings- of andere werkzaamheden of van het gebruik van voor het doel ongeschikt(e) materia(a)l(en)
- gebreken die bij de (op)levering geconstateerd hadden kunnen worden
- invloeden van buitenaf, welke tijdens of na (op)levering zijn ontstaan
- warmtebelasting boven de 60°C.