- Sinds 1884
- Deskundig advies
- Gratis levering vanaf € 75,-
-
Klantbeoordeling van
Privacy en cookies
W.F. Weijntjes B.V. respecteert je privacy en doet er dus alles aan om jouw persoonlijke gegevens te beschermen. In deze privacyverklaring lees je hoe wij omgaan met je persoonlijke gegevens en wat je rechten zijn.
Wij kunnen op verschillende momenten persoonlijke gegevens van je ontvangen. Bijvoorbeeld wanneer jij, of je bedrijf contact met ons opneemt (of wij contact met jou opnemen), een aanvraag indient voor het aanmaken van een account, goederen of diensten van ons koopt, onze website(s)/apps gebruikt, verbinding maakt met ons via sociale media of gebruik maakt van een link naar of van onze website(s)/apps.
Deze verklaring moet worden gelezen in samenhang met onze toepasselijke voorwaarden voor websitegebruik en ons cookiebeleid.

Klik hier om de Algemene voorwaarden te bekijken.
Klik hier om het Cookiebeleid te bekijken.
Deze privacyverklaring bevat links zodat u kunt doorklikken naar de verschillende onderwerpen. Ook kunt u hier een pdf-versie downloaden.
1. BELANGRIJKE INFORMATIE EN WIE WIJ ZIJN
2. DE GEGEVENS DIE WIJ OVER U VERZAMELEN
3. HOE WORDEN UW PERSOONLIJKE GEGEVENS VERZAMELD?
4. HOE GEBRUIKEN WIJ UW PERSOONLIJKE GEGEVENS?
5. BEKENDMAKING VAN UW PERSOONLIJKE GEGEVENS
6. INTERNATIONALE OVERDRACHTEN
7. GEGEVENSBEVEILIGING
8. GEGEVENSBEWARING
9. UW WETTELIJKE RECHTEN
10. TOEZICHT
1. BELANGRIJKE INFORMATIE EN WIE WIJ ZIJN
Doel van deze privacyverklaring
Deze privacyverklaring is bedoeld om je informatie te geven over hoe Isero B.V. jouw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt.
Wie zijn wij?
W.F. Weijntjes B.V. maakt deel uit van Isero en de Grafton Group (www.graftonplc.com).
Voor vragen over deze privacyverklaring of wanneer je een verzoek wilt indienen om je wettelijke rechten uit te oefenen kan je contact opnemen met:
Isero B.V.
T.a.v. functionaris voor gegevensbescherming
E-mailadres: AVG@isero.nl
Postadres: Dirk Verheulweg 3 2742 JR Waddinxveen
Wij stellen het op prijs wanneer we de kans krijgen je eventuele zorgen rond de verwerking van je persoonlijke gegevens weg te nemen. Wij horen dus graag direct van je. Wanneer je klachten hebt over de wijze waarop wij je persoonlijke gegevens verwerken, kan je ook altijd een klacht indienen bij de Nederlandse Autoriteit Persoonsgegevens (AP), https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/.
Doorgeven wijzigingen
Deze privacyverklaring is voor het laatst bijgewerkt op 23 augustus 2021.
Het is belangrijk dat de persoonlijke gegevens die wij over u bewaren juist en actueel zijn. Houd ons op de hoogte als uw persoonlijke gegevens veranderen tijdens uw relatie met ons.
Links met derden
Onze website kan links bevatten naar websites van derden, plug-ins en applicaties. Als u op die links klikt of die verbindingen inschakelt, kunnen derden mogelijk gegevens over u verzamelen of delen. Wij hebben geen controle over deze websites van derden en zijn niet verantwoordelijk voor hun privacy verklaringen. Wanneer u onze website verlaat, raden wij u aan de privacyverklaring te lezen van elke website die u bezoekt.
2. DE GEGEVENS DIE WIJ OVER JE VERZAMELEN
Persoonlijke gegevens, of persoonlijke informatie, is alle informatie over een persoon waardoor die persoon kan worden geïdentificeerd.
Wij kunnen verschillende soorten persoonlijke gegevens over je verzamelen, gebruiken, opslaan en overdragen. Deze hebben wij als volgt gegroepeerd:
• Identiteitsgegevens: zoals voornaam, achternaam en gebruikersnaam.
• Contactgegevens: zoals factuuradres, afleveradres, e-mailadres en telefoonnummers.
• Financiële gegevens: zoals betaalkaartgegevens en, wanneer u of uw bedrijf op rekening bestelt, bankrekeninggegevens en informatie die wordt bewaard door kredietinformatie- en fraudepreventiebureaus.
• Transactiegegevens: zoals details over de handelsgeschiedenis van jou/van je bedrijf, inclusief betalingen.
• Technische gegevens: zoals internetprotocol (IP)-adres, inloggegevens, browsertype en -versie, browserplug-intypes en -versies, besturingssysteem en platform en andere technologie op de apparaten die u gebruikt om toegang te krijgen tot onze website(s)/of apps.
• Profielgegevens: zoals gebruikersnaam en wachtwoord, producten/diensten die aan u/uw bedrijf worden geleverd, feedback en antwoorden op enquêtes.
• Gebruiksgegevens: zoals informatie over hoe u onze website gebruikt.
• Marketing- en communicatiegegevens: zoals omvatten van je voorkeuren over het al dan niet ontvangen van marketing van ons en, zo ja, jouw communicatievoorkeuren.
We verzamelen, gebruiken en delen ook geaggregeerde gegevens, zoals statistische of demografische gegevens. Geaggregeerde gegevens kunnen worden afgeleid van je persoonlijke gegevens, maar worden wettelijk niet als persoonlijke gegevens beschouwd, aangezien deze gegevens jouw identiteit niet direct of indirect onthullen. We kunnen bijvoorbeeld je gebruiksgegevens samenvoegen om het percentage gebruikers te berekenen dat toegang heeft tot een specifieke websitefunctie.
Als we geaggregeerde gegevens combineren of verbinden met je persoonlijke gegevens zodat deze je direct of indirect kunnen identificeren, behandelen we de gecombineerde gegevens als persoonlijke gegevens die zullen worden gebruikt in overeenstemming met deze privacyverklaring.
Wij streven ernaar geen speciale categorieën persoonlijke gegevens over je te verzamelen. Strafbare feiten kunnen echter voorkomen op kredietreferenties of fraudebestrijdingscontroles die we uitvoeren.
Als je geen persoonlijke gegevens verstrekt
Wanneer we persoonlijke gegevens moeten verzamelen op grond van de wet of volgens de voorwaarden van een contract dat we met u hebben gesloten en u deze gegevens niet verstrekt wanneer daarom wordt gevraagd, kunnen we het contract dat we met u hebben of proberen aan te gaan mogelijk niet uitvoeren (bijvoorbeeld om u goederen of diensten te leveren). In dit geval is het mogelijk dat we een contract dat u met ons heeft moeten annuleren. We zullen u ervan op de hoogte stellen als dit het geval is.
3. HOE WORDEN JE PERSOONLIJKE GEGEVENS VERZAMELD?
We gebruiken verschillende methoden om gegevens van en over je te verzamelen, onder meer via:
• Directe interacties. Je kunt ons je identiteits-, contact- en financiële gegevens verstrekken door formulieren in te vullen of door met ons te corresponderen per post, telefoon, e-mail, via deze website, apps, op sociale media of anderszins. Denk bijvoorbeeld aan de volgende situaties, je:
• schrijft je in op onze nieuwsbrief en/of andere publicaties;
• vraagt een brochure of ander promotie- of marketingmateriaal aan;
• bestelt op rekening;
• koopt goederen en/of diensten in een van onze vestigingen of via onze website;
• doet mee aan een wedstrijd, of reageert op een actie of enquête; of
• geeft ons feedback.
• Geautomatiseerde technologieën of interacties. Terwijl je onze website gebruikt, kunnen we automatisch technische gegevens verzamelen over je apparatuur, browse-acties en patronen. We verzamelen deze persoonlijke gegevens door gebruik te maken van cookies, serverlogs en andere gelijkwaardige technologieën. In ons cookiebeleid lees je meer informatie hierover en de mogelijkheden om dit gebruik te beperken.
• Derden en openbaar beschikbare bronnen. We kunnen persoonlijke gegevens over je ontvangen van verschillende derde partijen en openbare bronnen. Dit zijn:
1. Kredietinformatiebureaus, kredietverzekeraar en fraudepreventieorganisaties. Wanneer jij of een bedrijf waarin je een partner of bestuurder bent, een aanvraag om op rekening te bestellen indient, kunnen wij informatie over je vragen bij kredietinformatiebureaus en fraudepreventieorganisaties. Er wordt dan onderzoek gedaan op verstrekte adressen. Dit kan ook informatie opleveren over andere leden van uw huishouden. De relevante bureaus/organisaties houden die zoekopdracht bij en delen informatie uit hun administratie met ons en met andere bedrijven die kredietaanvragen beoordelen. Het doel hiervan is fraude te voorkomen. Ook registreren wij informatie over de handelsgeschiedenis van jou/je bedrijf bij ons en wij delen deze informatie met kredietinformatiebureaus en fraudepreventieorganisaties. Mocht het nodig zijn om uw faciliteit op rekening te herzien, dan kan een verdere controle bij kredietinformatiebureaus worden uitgevoerd en kan door hen een aantekening van de zoekopdracht worden bijgehouden.
2. Incasso- en debiteurenbeheersorganisaties. Als de schulden van jou/je bedrijf niet zijn betaald, kunnen we je persoonlijke gegevens delen met relevante incasso- en/of debiteurenbeheersbureaus.
3. Andere bedrijven in dezelfde of verwante sectoren. Als onderdeel van onze procedures voor kredietreferentie kunnen we bij andere bedrijven in dezelfde of gerelateerde sectoren inlichtingen inwinnen over de handelsgeschiedenis van jou/je bedrijf, en kunnen we informatie over de handelsgeschiedenis van jou/je bedrijf met ons delen.
4. Technische gegevens van analyseproviders zoals Google.
5. Contact-, financiële en transactiegegevens van leveranciers van technische, betalings- en bezorgdiensten.
6. Identiteits- en contactgegevens uit openbare bronnen zoals Kamer van Koophandel.
4. HOE GEBRUIKEN WIJ JE PERSOONLIJKE GEGEVENS?
We zullen je persoonlijke gegevens alleen gebruiken binnen de wettelijke bepalingen. We gebruiken je persoonlijke gegevens o.a. in de volgende omstandigheden als:
• We het contract uitvoeren dat we op het punt staan met je aan te gaan of zijn aangegaan.
• Het noodzakelijk is voor onze rechtmatige belangen (of die van een derde partij) en je belangen en fundamentele rechten niet prevaleren boven die belangen.
• We moeten voldoen aan een wettelijke of regelgevende verplichting.
Over het algemeen hanteren wij niet de rechtsgrondslag “jouw toestemming” als eerste basis voor het verwerken van je persoonlijke gegevens. Je toestemming is wel de basis voor het aan jou verzenden van direct marketingcommunicatie via e-mail of sms.
Je hebt het recht je toestemming op elk moment in te trekken. Dit kan je doen door je account te verwijderen op de website of door een e-mail te sturen naar AVG@isero.nl
Doeleinden waarvoor wij je persoonlijke gegevens zullen gebruiken
We gebruiken je persoonlijke gegevens op de onderstaande wijze en op onderstaande rechtsgronden. Waar nodig is ook vermeld wat onze rechtmatige belangen zijn.
Houd er rekening mee dat we je persoonlijke gegevens voor meer dan één wettelijke grond kunnen verwerken, afhankelijk van het specifieke doel van het gebruik.
Wanneer wij verwijzen naar rechtmatige belangen, bedoelen we het belang van ons bedrijf bij het uitvoeren en beheren van ons bedrijf zodat wij in staat zijn je optimaal te bedienen. We zorgen ervoor dat we mogelijke gevolgen voor je (zowel positief als negatief) en je rechten in overweging nemen en afwegen voordat we je persoonlijke gegevens verwerken. We gebruiken je persoonlijke gegevens niet voor activiteiten waarbij de impact op jou zwaarder weegt dan onze belangen (tenzij wij je toestemming hebben of gebruik anderszins wettelijk verplicht of toegestaan is).
Je persoonlijke gegevens worden niet gebruikt met betrekking tot geautomatiseerde besluitvorming.
Doel/activiteit | Soort gegevens | Wettelijke grondslag voor verwerking inclusief grondslag gerechtvaardigd belang. |
Reageren op vragen. | (a) Identiteit (b) Contact | Noodzakelijk om een klantrelatie aan te gaan. |
Uitvoeren van kredietreferentie- en fraudecontroles ten behoeve van het op rekening bestellen. | (a)Identiteit (b)Contactpersoon (c)Financieel (d)Transactie | Noodzakelijk om een klantrelatie aan te gaan. Noodzakelijk voor onze rechtmatige belangen om ons bedrijf te beschermen tegen insolvente klanten en fraude. |
Levering van goederen en/of diensten met bijbehorende betalingsverplichting. | (a)Identiteit (b)Contactpersoon (c)Financieel (d)Transactie | Uitvoeren van een levering(scontract). Noodzakelijk voor onze rechtmatige belangen en het innen van vorderingen op klanten. |
Relatiebeheer waaronder: (a) Informeren van wijzigingen in onze voorwaarden of ons privacybeleid (b) Vragen om feedback | (a)Identiteit (b)Contactpersoon (c)Profiel (d)Marketing en communicatie (e)Gebruik | Uitvoeren van een levering(scontract). Voldoen aan wettelijke verplichting. Noodzakelijk voor onze rechtmatige belangen (voor administratieve en marketing doeleinden). Uw toestemming (e-mail/sms-marketing). |
Verbeteren van onze website, diensten, marketing en klantrelaties. | (a)Technisch (b)Gebruik | Noodzakelijk voor onze rechtmatige belangen (om soorten klanten voor onze diensten te definiëren, om onze website up-to-date en relevant te houden, om ons bedrijf te ontwikkelen en om onze marketingstrategie vorm te geven). |
Behandeling van problemen, klachten of geschillen , en om strafbare feiten, inclusief fraude, te voorkomen of op te sporen. | (a)Identiteit (b)Financieel (c)Technisch (d)Profiel (e)Gebruik | Om juridische claims vast te stellen, uit te oefenen of (daartegen) te verdedigen. |
Marketing/promotionele aanbiedingen
We streven ernaar je keuzes te bieden wat betreft het gebruik van je persoonlijke gegevens, met name op het gebied van marketing.
Als je ermee hebt ingestemd marketinguitingen van ons te ontvangen, kunnen wij je identiteits-, contact-, technische, gebruiks- en profielgegevens gebruiken om een beeld te vormen van wat wij denken dat je wilt of nodig hebt, of wat voor jou interessant kan zijn. Zo bepalen wij welke goederen, diensten en aanbiedingen voor jou relevant kunnen zijn.
We zullen je persoonlijke gegevens alleen gebruiken voor marketingdoeleinden in overeenstemming met je voorkeuren/toestemming.
Je kunt ons op elk moment vragen te stoppen met het sturen van marketingberichten door in je persoonlijke omgeving op onze website de relevante vakjes aan of uit te vinken. Je kunt ook gebruik maken van de opt-out links die zijn opgenomen op elk marketingbericht dat je van ons ontvangt of met ons contact opnemen.
Cookies
Je kunt je browser instellen om alle of sommige browsercookies te weigeren, of om je te waarschuwen wanneer websites cookies plaatsen of openen. Als je cookies uitschakelt of weigert, houd er dan rekening mee dat sommige delen van deze website minder goed werken. Meer informatie over de cookies die wij gebruiken lees je in ons cookiebeleid.
Verandering van doel
We zullen je persoonlijke gegevens alleen gebruiken voor de doeleinden waarvoor we ze hebben verzameld, tenzij we redelijkerwijs van mening zijn dat we je persoonlijke gegevens om een andere reden moeten gebruiken en die reden verenigbaar is met het oorspronkelijke doel. Als je uitleg wilt over hoe de verwerking voor het nieuwe doel verenigbaar is met het oorspronkelijke doel, kan je een e-mail sturen naar avg@isero.nl
Als we je persoonlijke gegevens moeten gebruiken voor een niet-gerelateerd doel, zullen we je hiervan op de hoogte stellen en zullen we de wettelijke basis aangeven die ons in staat stelt dit te doen.
Houd er rekening mee dat we je persoonlijke gegevens kunnen verwerken zonder jouw medeweten of toestemming, in overeenstemming met de bovenstaande regels, waar dit wettelijk is vereist of toegestaan.
5. BEKENDMAKING VAN JE PERSOONLIJKE GEGEVENS
Het kan zijn dat we uw persoonlijke gegevens moeten delen met de categorieën van derden partijen die hieronder worden uiteengezet voor de doeleinden die in de tabel in paragraaf 4 hierboven worden uiteengezet.
• Externe derden, waaronder:
o zakenpartners, leveranciers en onderaannemers voor het uitvoeren van een contract dat we met hen of jou aangaan;
o aanbieders van analyses en zoekmachines die ons helpen bij het verbeteren en optimaliseren van onze diensten en website;
o professionele adviseurs, waaronder advocaten, banken, accountants en verzekeraars;
o Belastingdienst en/of Douane, wet- en regelgevers en andere autoriteiten;
o entiteiten die betrokken zijn bij kredietcontrole en fraudebestrijding, misdaadpreventie/-detectie, risicobeoordeling en -beheer en geschillenbeslechting.
• Bij wijzigingen in eigendom van delen of het geheel zal , zullen de nieuwe eigenaren je persoonlijke gegevens op dezelfde manier gebruiken als uiteengezet in deze privacyverklaring.
• Wanneer deze derden onze verwerkers zijn, eisen we van hen dat ze de veiligheid van je persoonlijke gegevens respecteren en deze in overeenstemming met de wet behandelen. We staan onze externe verwerkers niet toe je persoonlijke gegevens voor hun eigen doeleinden te gebruiken en staan hen alleen toe je persoonlijke gegevens te verwerken voor specifieke doeleinden en in overeenstemming met onze instructies. Sommige van de hierboven genoemde derden, bijvoorbeeld veel professionele adviseurs, de Belastingdienst en/of de douane, zijn beheerders die, net als wij, onderworpen zijn aan specifieke verplichtingen op grond van wet inzake gegevensbescherming, en die hun eigen privacyverklaring zullen hebben waarin wordt uiteengezet hoe zij omgaan met je persoonlijke gegevens.
6. OVERDRACHT VAN JE PERSOONLIJKE GEGEVENS
We kunnen je persoonlijke gegevens buiten Nederland overdragen aan anderen (andere Grafton Group-bedrijven en onze externe dienstverleners) die deze gegevens namens ons verwerken.
Wanneer dergelijke overdrachten van persoonlijke gegevens plaatsvinden, streven we ernaar aan je een vergelijkbare mate van bescherming van je persoonlijke gegevens te bieden door ervoor te zorgen dat ten minste een van de volgende waarborgen wordt geïmplementeerd:
• Doorgifte van je persoonlijke gegevens naar landen die door de Europese Commissie worden geacht een passend beschermingsniveau te bieden.
• Waar we bepaalde serviceproviders gebruiken, kunnen we specifieke contracten gebruiken die zijn goedgekeurd door de Europese Commissie [https://eur-lex.europa.eu/legal-content/NL].
Dit zal uitsluitend plaatsvinden met als doel om de dienstverlening te kunnen realiseren.
7. GEGEVENSBEVEILIGING
We hebben passende beveiligingsmaatregelen genomen om te voorkomen dat je persoonlijke gegevens per ongeluk verloren gaan, gebruikt worden of op ongeoorloofde wijze worden geopend, gewijzigd of openbaar gemaakt. Daarnaast beperken we de toegang tot je persoonlijke gegevens tot die werknemers, agenten, contractanten en andere derden voor wie het noodzakelijk is hiervan op de hoogte te zijn. Door ons aangestelde verwerkers verwerken je persoonlijke gegevens alleen in onze opdracht. Aan deze verwerkers hebben wij een geheimhoudingsplicht opgelegd.
We hebben procedures ingesteld om elke vermoedelijke inbreuk op persoonlijke gegevens aan te pakken. Conform de op ons rustende wettelijke plichten zullen wij jou en de aangewezen toezichthouder op de hoogte stellen in geval van een (vermoedelijke) inbreuk.
8. GEGEVENSBEWARING
We bewaren je persoonlijke gegevens alleen zolang als dat dit nodig is voor de doeleinden waarvoor we je persoonlijke gegevens hebben verzameld en om te voldoen aan wettelijke, boekhoudkundige of rapportagevereisten.
Om de juiste bewaartermijn voor persoonlijke gegevens te bepalen, houden we rekening met de hoeveelheid, aard en gevoeligheid van de persoonlijke gegevens, het potentiële risico op schade door ongeoorloofd gebruik of openbaarmaking van je persoonlijke gegevens, de doeleinden waarvoor we je persoonlijke gegevens verwerken, of we de gestelde doeleinden op andere manieren kunnen bereiken, en de toepasselijke wettelijke vereisten.
Details van bewaartermijnen voor verschillende soorten van je persoonlijke gegevens zijn beschikbaar in ons bewaarbeleid dat je bij ons kunt opvragen door een e-mail te sturen naar avg@isero.nl
Volgens de wet moeten we voor belastingdoeleinden basisinformatie over onze klanten (inclusief contact-, identiteits-, financiële en transactiegegevens) bewaren gedurende zeven jaar nadat ze geen klant meer zijn.
In sommige omstandigheden kan je ons vragen om je gegevens te verwijderen: zie hieronder voor meer informatie. Ook kunnen wij in sommige gevallen besluiten je persoonlijke gegevens te anonimiseren (zodat deze niet langer met u in verband kunnen worden gebracht) voor onderzoeks- of statistische doeleinden. Geanonimiseerde gegevens kunnen wij voor onbepaalde tijd gebruiken zonder verdere kennisgeving aan jou.
9. JE WETTELIJKE RECHTEN
Op grond van de wetgeving inzake gegevensbescherming heb je een aantal rechten met betrekking tot je persoonlijke gegevens (klik op de onderstaande links voor meer informatie over deze rechten):
• Toegang tot je persoonlijke gegevens
• Verzoek om correctie van je persoonlijke gegevens.
• Verzoek om verwijdering van je persoonlijke gegevens.
• Het maken van bezwaar tegen de verwerking van je persoonlijke gegevens.
• Verzoek beperking van de verwerking van je persoonlijke gegevens.
• Verzoek om overdracht van je persoonlijke gegevens.
• Recht om toestemming in te trekken.
Als je een van de hierboven uiteengezette rechten wilt uitoefenen, kan je een e-mail sturen naar avg@isero.nl
Je hoeft geen vergoeding te betalen om je rechten uit te oefenen. We kunnen echter een redelijke vergoeding in rekening brengen als je verzoek duidelijk ongegrond, repetitief of buitensporig is. Ook kunnen wij in dat geval weigeren aan je verzoek te voldoen.
Mogelijk vragen we specifieke informatie van je om ons te helpen uw identiteit te bevestigen en je recht uitoefening van vorenstaande rechten verifiëren. Dit is een beveiligingsmaatregel om ervoor te zorgen dat persoonlijke gegevens niet worden bekendgemaakt aan personen die geen recht hebben deze te ontvangen. We kunnen ook contact met je opnemen om je om meer informatie te vragen met betrekking tot je verzoek, zodat wij je verzoek kunnen behandelen of onze reactie kunnen versnellen.
We proberen binnen een maand op alle rechtmatige verzoeken te reageren. Is je verzoek bijzonder complex is of krijgen wij in korte tijd een groot aantal verzoeken te verwerken, dan kan het beantwoorden van je vragen langer duren. In dit geval zullen we je op de hoogte stellen en je op de hoogte houden.
Je hebt het recht om:
• Verzoek om toegang tot je persoonlijke gegevens (algemeen bekend als een "toegangsverzoek van een betrokkene"). Dit recht stelt je in staat een kopie te ontvangen van de persoonlijke gegevens die wij over je hebben en te controleren of wij deze persoonlijke gegevens rechtmatig verwerken.
• Verzoek om correctie van je persoonlijke gegevens. Met dit verzoek kan je eventuele onvolledige of onjuiste gegevens die we over je hebben, corrigeren. Het kan nodig zijn dat wij de juistheid van de nieuwe gegevens die je ons verstrekt verifiëren.
• Verzoek om verwijdering van je persoonlijke gegevens. Dit recht stelt je in staat ons te vragen persoonlijke gegevens te verwijderen als er geen goede reden is om door te gaan met het verwerken daarvan. Je hebt ook het recht ons te vragen je persoonlijke gegevens te verwijderen wanneer je met succes gebruik hebt gemaakt van je recht bezwaar te maken tegen verwerking (zie hieronder), wanneer wij je persoonlijke gegevens mogelijk onrechtmatig hebben verwerkt of wanneer wij je persoonlijke gegevens moeten wissen om te voldoen aan de lokale wetgeving. Houd er echter rekening mee dat we niet altijd aan je verzoek tot verwijdering kunnen voldoen, bijvoorbeeld om specifieke wettelijke redenen. Deze zullen aan jou, indien van toepassing, in antwoord op je verzoek worden meegedeeld.
• Het maken van bezwaar tegen de verwerking van je persoonlijke gegevens. Je hebt het recht bezwaar te maken tegen de verwerking van je persoonlijke gegevens wanneer de rechtsgrondslag hiervoor ons rechtmatige belang is (of dat van een derde partij) en je van mening bent dat dit van invloed is op je fundamentele rechten en vrijheden. Je kunt ook bezwaar maken tegen de verwerking van je persoonlijke gegevens voor directe marketingdoeleinden. In sommige gevallen kunnen wij aantonen dat wij dwingende rechtmatige redenen hebben om je informatie te verwerken die zwaarder wegen dan je rechten en vrijheden.
• Verzoek beperking van de verwerking van je persoonlijke gegevens. Dit stelt u in staat ons te vragen de verwerking van je persoonlijke gegevens op te schorten. Je kunt gebruik maken van dit recht in de volgende situaties:
(a) als je wilt dat wij de juistheid van de gegevens vaststellen;
(b) wanneer ons gebruik van de gegevens onwettig is, maar je niet wilt dat wij deze wissen; (c) wanneer je ons nodig hebt om de gegevens te bewaren, zelfs als we deze niet langer nodig hebben, omdat je deze nodig hebt om juridische claims vast te stellen, uit te oefenen of te verdedigen; of
(d) je bezwaar hebt gemaakt tegen ons gebruik van je gegevens, maar wij moeten verifiëren of we dwingende rechtmatige redenen hebben deze toch te gebruiken.
• Verzoek om overdracht van je persoonlijke gegevens aan jou of aan een derde partij. Wij zullen je, of een door u gekozen derde, jouw persoonlijke gegevens verstrekken in een gestructureerd, gangbaar, machine leesbaar formaat. Houd er rekening mee dat dit recht alleen van toepassing is op geautomatiseerde persoonlijke gegevens voor de verwerking waarvan je ons aanvankelijk toestemming hebt gegeven of die wij hebben gebruikt om een contract met je uit te voeren.
• Recht om toestemming in te trekken. Wanneer je persoonlijke gegeven worden verwerkt op basis van je toestemming heb je het recht deze toestemming op elk moment in te trekken. Het intrekken van je toestemming heeft geen invloed op de rechtmatigheid van de verwerking die is uitgevoerd voordat je jouw toestemming introk. Als je je toestemming intrekt, is het mogelijk dat we bepaalde producten of diensten niet (langer) aan je kunnen aanbieden. Wanneer dit het geval is, informeren wij je hierover op het moment dat je je toestemming intrekt.
10. TOEZICHT
We kunnen controleren en/of registreren:
(a) telefoongesprekken;
(b) transacties en activiteiten op alle contactpunten;
(c) web, verkeer en activiteiten
Deze registraties zijn bedoeld om ervoor te zorgen dat we je instructies nauwkeurig uitvoeren, voor trainingsdoeleinden, om onze diensten te verbeteren, om de veiligheid te waarborgen en fraude te voorkomen. Voor een grotere veiligheid van onze klanten en medewerkers, en om criminaliteit te voorkomen en op te sporen, gebruiken we cameratoezicht in en rond ons pand(en). Voor meer informatie over ons gebruik van CCTV kunt u een e-mail sturen naar avg@isero.nl